1. Contentstrategie vanuit niets & de potentie van YouTube
Hoe bouw je vanuit het niets een full blown contentstrategie? En welke kansen laten content marketeers liggen omdat ze YouTube niet optimaal gebruiken?
Welke bijeenkomsten kwamen hiervoor?
Leer alles over het effectief maken én inzetten van zakelijke videocontent tijdens CS 25 op 19 november!
Wij verklaren het nieuwe contentseizoen op 17 september geopend! Die avond krijg je mooie cases te horen over de manier waarop KiKa en HEMA TikTok (succesvol) inzetten. Zien we je dan?
Drie sprekers - Jerrel Arkes, Kim Pot en Martin van Kranenburg - laten je zien welke tools jij kunt inzetten voor het bedenken, maken en inzetten van content.
Twee grote winnaars van de Grand Prix Content Marketing zijn in maart bij ons te gast: Future Money Talks (SNS/Born05) en De Verdwenen SS’er (Nationaal Monument Kamp Amersfoort/iO). De gemene deler: echte, redactionele content om je vingers bij af te likken.
Dat content voor een museum, pensioenfonds of bijbaan ook aansprekend kan zijn, leggen Marijke Smallegang van het Rijksmuseum en Tim Meuleman van C2B uit tijdens editie 16 van CS, genootschap van contentstrategen.