Menig contentstrateeg heeft een complexe relatie met video. Je publiek wil liever video, maar het kost zo veel meer tijd en moeite (en budget) om content in bewegende beelden aan te bieden. Of niet, en dan is de kwaliteit weer dusdanig ‘zo-zo’ dat stakeholders in je organisatie het spannend vinden.
Op 19 november gaan we je helpen om alles (of in elk geval zo veel mogelijk) uit je zakelijke videocontent te halen. Hoe zet je video authentiek in, zonder dat het té informeel wordt? Hoe voorkom je dat je ‘filmpje’ een one-off is, maar dat je zoveel mogelijk goede content uit een video haalt? En hoe overtuig je de CEO dat ze ook voor de camera komt?
Mandy Willemsen – Zo ben je authentiek, maar ook professioneel op video
Hoe til je jouw interne communicatie succesvol naar het volgende niveau met video? En hoe zorg je ervoor dat C-level executives niet alleen professioneel, maar ook authentiek voor de camera staan?
Mandy Willemsen, eigenaar van Heartspace Media en internal comms lead bij Enreach, deelt praktische inzichten voor een authentieke videostrategie die daadwerkelijk communiceert. Leer hoe je een balans vindt tussen persoonlijkheid en autoriteit – en hoe je video effectief inzet op een manier die past bij het bedrijf.
Cas van Rijssel – Méér dan een ‘filmpje’: zo haal je alles uit je videocontent
Welke videoformats werken wel (en vooral niet) als het gaat om het boeien van je doelgroep? Cas van Rijssel, campaign manager creative operations bij TEAM LEWIS, neemt je mee in de wereld van zakelijke videocontent. Van slimme hacks voor het hergebruik van content tot de ideale lengte en tips voor multiplatform inzetbaarheid.
Meld je nu aan voor deze sessie op dinsdag 19 november!