Hoe bereik je je zakelijke doelgroep met content? Op 8 oktober kun je inspiratie opdoen: hoe je beslissend Nederland kunt bereiken met branded content en hoe je (veel) meer uit LinkedIn kunt halen.
FD Media Groep: vermijd commerciële boodschappen, zorg dat mensen je verhaal überhaupt willen lezen
Matthijs Rijlaarsdam is als contentstrateeg het brein achter branded-contentcampagnes van grote merken die via FD en BNR beslissingsmakers willen bereiken. Zijn boodschap: zorg dat mensen je verhaal überhaupt willen lezen. Daar heb je een journalistieke insteek voor nodig. Matthijs zal voorbeelden laten zien van succesvolle campagnes mét die journalistieke touch.
Jan Willem Alphenaar: haal veel meer uit LinkedIn
Iedereen die Jan Willem Alphenaar een keer heeft horen spreken, weet dat er weinig mensen in Nederland zijn die meer praktische kennis hebben van LinkedIn. Hoogstwaarschijnlijk kun ook jij als B2B-marketeer nog veel meer uit dit zakelijke platform halen dan je nu al doet. Jan Willem vertelt onder meer over de geheimen van het LinkedIn-algoritme en hoe je LinkedIn advertising kunt inzetten, zonder dat het meteen klauwen met geld kost.
Meld je hieronder aan voor dinsdag 8 oktober!