Als je content maakt en publiceert, weet je wat daar allemaal bij komt kijken. Zeker als het in teamverband gaat: goeie copy, fraai beeldmateriaal, een lekkere video of een fijne quiz, het vraagt allemaal flinke coördinatie om het te (laten) maken.
En dan moet het ook nog ingepland én gemonitord worden.
Contentworkflow
Geen wonder dus dat contentkalenders en aanverwante tools een centrale rol spelen in elk contentteam. En elk team heeft zo zijn eigen workflow en tools: van gespecialiseerde software tot een whiteboard op de redactie. Van geautomatiseerde monitoring tot knutselen in Excel.
En wat werkt daarbij nou goed voor jou? Dat horen we graag van je! En als je het niet weet, ben je net zo welkom om geïnspireerd te worden door anderen.
Tijdens de sessie zal Elbrich Raessen, interim teammanager communicatie met veel ervaring op dit vlak, haar workflow demonstreren (eerder schreef ze daar al een fijn artikel over op Frankwatching). En we horen ook graag over de manier waarop anderen het doen.
Zoals jij bijvoorbeeld!
Show us yours
Dus heb jij (samen met collega’s, bureaus, leveranciers, etc.) een puike workflow opgezet waarover je graag kort vertelt? Laat het ons weten via dit formulier (en meld je sowieso ook even aan voor de sessie). En onthoud: ook als die workflow niet perfect werkt, kan het anderen inspireren beter samen te werken in hun eigen teams.
Lekker lurken
En heb je zo’n workflow (nog) niet ingericht en ben je gewoon benieuwd hoe anderen het doen? Dan ben je natuurlijk net zo welkom! Meld je dan direct aan.
Hoe en wat
Datum: 18 april
Tijd: 20.00 - 21.30 uur
Waar: online (als je je hebt aangemeld, ontvangt je de link in de dagen vóór 18 april)