Jarenlang werkte Danny Oosterveer tussen de nijlpaarden, zeekoeien en giraffen van Burgers’ Zoo. Daarbij verzorgde hij niet de dieren, maar was hij bezig hun verhalen te delen met de buitenwereld. En op dinsdag 17 mei vertelt hij daarover tijdens sessie 7 van CS, Genootschap van Contentstrategen!
Danny Oosterveer
Danny zal de gehele sessie verzorgen in 2 delen:
Danny is zelfbenoemd data-bedreven marketeer. In boeken en op podia verkondigt hij het data-evangelie. Maar hoe breng je dat als content strateeg in de praktijk? Hoe kun je met data en techniek gebruiken om content bij je doelgroep te krijgen, en als het even kan ook nog eens automatisch en persoonlijk?
In het tweede deel vertelt Danny hoe hij bij Burgers' Zoo en NKC marketing automation en personalisatie in de praktijk heeft gebracht. Hoe zorg je er voor dat je bij zo'n contentmachine de juiste inhoud bij de juiste mensen krijgt op een moment dat zijn er op zitten te wachten?
Genoeg reden om - met het notitieblok terzijde - aan te haken dus. Schrijf je daarom nu in via deze link, dan zien we je de 17e.
Marketingfacts mediapartner van CS, genootschap van contentstrategen
Bij Marketingfacts staat kennisdeling voor en door marketeers hoog in het vaandel en is de missie om marketeers te helpen. Daarom zal “M!” verslagen, aankondigingen en op termijn ook interviews en presentaties publiceren op basis van onze sessies.
Oh, en als je als marketeer graag kennis of ervaringen deelt, dan hoort Marketingfacts graag van je! www.marketingfacts.nl